ElifKarata evet akşam demekmiş asila şeklinde bende yazınca baktım şimdi böyle yazıyor
Esîlâ/Asîlâ (أصيلا), Arapça’da “ikindi vakti”, “akşamüzeri” manalarına gelir. Bunun çocuklara isim olarak konulması manasızdır. Bu kelimenin yerine kızınıza daha anlamlı, dinimize ve örfümüze uygun bir isim koymanızı tavsiye ederiz.