Kıyafet en önemlisi bence öyle ha bigünde alınmıyor hepsi sen 36 haftalıkken halin hiç olmayacak gezmek için zıbınmış tulummuş güvenilir sitelerden yada mağazalardan alabilirsin c&a nın mallarıda uygun ve güzel ve h&m,zara buralardan uyguna bulduğunu al koy biriktir yoksa sonra zorlanırsın.halıymış perdeymiş odası hiç önmli değil beşiği küveti battaniyesi vs önemli zaten bebek yanında yatcak odası olsa nolur olmasa nolur odayı doğduktan sonrada yaparsın acele etme heleki virüs var zamanında azalmış sen bebenin kullanacağı şeylere yönel.ben 20 25.haftada başladım almaya her çıktığımda bişey alıyordum zıbınmış,çorapmış,havlu,battaniye tulumlar,müslin bez,biberon,önlük filan derken eksikleri tamamladım sayılır şuan 36.haftaya gircem halada bitmedi düşün.bebek çantasını bile ha diyince alınmıyor özelliklerini onunu bununu araştırıp yavaş yavaş aldım.iyiki önceden almışım pijama takımı ve küvet alacağımız zamanda internetten alalım dedik düşünelim dedik 2 gün sonra bi baktık istediğimz ürün hiç kalmamış bitmiş çok pişman oldum bişeyi beğeniyorsan alcaksan o an alcaksın.Beşiğide internetten aldık 10 gün filan sürdü gelmesi yani herşeyi önceden bakmak almak insanın kafasınıda rahatlatıyor bende çok stres yapmıştım stresten erken doğururum diye korktum😂Yani diyeceğim önceden bir zıbın almanın bile faydası olur sana 1 güne sığdırma ha yıkanması ütülemesi kolay en fazla 3 gününü alır ama beğenmek almak sıkıntı🤔