Caglates hamileligimin basindan beri hep normal dogum istiyordum kendimi normal doguma motive etmistim ama doktor bebek ters donmezse sezeryana alicam haftaya dedi 37+1iz lutfen benim.ve bebegim icin dua edermisiniz cok korkuyorum sezeryandan