ozgesoy28 Kaderrakbas Yarın doğuma giricek bi anne olarak banada dua eder misin erken doğum tehlikem var bizde günümüzde gidelim doğumumuza ❤ Şimdiden rabbim sağlıklı ömürler günler versin size
Selhan Kaderrakbas nasılsınız bebisiniz nasıl sabahtan beri aklimdasiniz dualarimdaydiniz iyimisiniz😊
CansuHakan Kaderrakbas Allah analı babalı büyütsün canım nasıl kolay oldu mu, benimde yarın doğum çok heyecanlıyım😬
BaharDovletowa Maşallah Allah analı babalı büyütsün nasıl iymi durumunuz darısı başımıza bizde bekliyoruz
Selhan Kaderrakbas olsun tez zamanda ayaklanırsınız insallah şansı bahtı açık olsun güle güle büyütün meleginizi😊😘😘
Elissamelissa Bende 39+6 dayım hala tık yok persembe dr randevum var sizce benı sezeryanamı alır gelmıyor dıye yoksa bekletirmi