Merhaba,benimde 14 aylık tek yumurta ikizi bebeklerim var,perinatolojiye baştan beri hep gittim çokta memnum kaldım,tek yumurta ikizlerinin aralarindaki gelisim yuzde 20-25aralığına kadar normal sayılıyor eğer bu değer daha yukarı çıkarsa sıkı bir takip gerekiyor,kan tranfüzyonu benimkinde olmadı çok şükür her 2 haftada bir kontrolüm vardı,eğer kan tranfüzyonu olursa minik operasyonlarla bu sorun çözülebiliyor.Birde aklınızda olsun tek yumurta ikizlerinde mutlaka kilo boy ve gelişimleri farklı oluyor,benimkiler 300gram farkla doğdu ahala o fark devam ediyor ve 2 yaşına kadar bu farkın olması çok normal dediler..