Kızlar dün doktorum bana bu fitili verdi 7günlük . İçinde yazıyor 3 aylık hamileler kullanmasın ben şuan 22 haftalığım 5 aylık . Dün gece kullandım yanma hissettim ve kaşıntı sabahına da su gibi akıntım geldi . Bebeğimin hareketini hissetmiyorum normal mi fitil den mi oldu yoksa haftama göre olabilir mi .? Kullanan var mı hiç bu ilacı ,ilaçtan mı oldu bu hareketsizleşme anlayamadım