Dilantpz Merhaba kızlar. Yarın hastaneye gidicem zübeyde hanıma ama randevum yok randevu almak zorunda mıyım yoksa bakıyorlar mı direk gidince bir buçuk aydır hastaneye gitmiyorum hiç bir fikrim yok o yüzden bilen varsa yazabilirse çok sevinirim
Aysen2709 Dilantpz kuzum ben 2 hafta once gittim gitmeden önce aradim randevuyla gelmeniz gerek dediler randevuyla gittim bu hafta yine gitmem gerekiyo sonuclarim vardi alacağım ama randevular en erken mayısa varmış randevusuz kabul etmiyorlar
Dilantpz Aysen2709 bende randevulara baktım ama bulamadım 🤷🏻♀️ Herkes buraya yüklendi galiba mayısa kadar napıcaz ☹️ Özel yolu gözüktü galiba
Safie Aysen2709 Zübeyde Hanım hastanesinden memnun musunuz herkes bir doktorun olmali hep aynısını git diyor ama benim hala bir doktorum yok doğru dürüst hastaneye gidemedim hic
Dilantpz Aysen2709 bende gitmeyecektim ama 1,5 aydır gitmediğim için içim hiç rahat değil o yüzden mecburen gidicem ☹️ Senin de çok az kalmış Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Dilantpz Safie orası bakıyormuş evet ama ablam o hastanede çalışıyor burası riskli biraz gelme dedi normalde bende kontrollerime oraya gidiyordum
Adsmyr Dilantpz kadın doğum bölümünde mi risk açısından yüksekmiş acaba? Covidliler başka yerde falan diyorlardı
Kzbn123 Ultrason da neden bebeğin hiçbir bilgisini alamıyorum ne kilo ne bişey nefret ettim resmen 😠😠😠😠
Dilantpz Adsmyr hastaneye gelip giden hastayı bilemezsin ki canım valla herkes o kadar dikkatli değil her yer için geçerli bu tabiki ama orası biraz daha risk içeriyormuş 🤷🏻♀️
Dilantpz __Tazeanne__ yaa bende randevu bulamadım diye özele gittim canım Birdaha artık önceden karar verip gidicem randevu bulamazsam da öyle giderim şansıma artık bakarsa 🤷🏻♀️