kelebek12345 benimde bebeğim eşi aşağıdaydı ama kanamam falan hic olmadi çikisi tam kapatmamıştı ama 3mm cm mi geçmişti o zaman 20li haftalardaydım doktor yukarı yıkabilir dedi suanki durumuyla normal doğuma engel değil dedi ama ilişki yasaktı kanama olabilir demişti yat dinlen demişti 25.hafta kontrolünde yukarıya çıkmıştı çok şükür şimdi 32 hafta oldu bir sıkıntı yok insallah sizinkide yukarıya çıkar