Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim ve de fazla acemi.
Ayın 3.de transferim gerçekleşti yani yaklaşık olarak 4-5 haftalık hamileyim vücudumda ki değişikliklerin farkındayım ama karnım çok şiş gaz olabilir ve inanılmaz belim ağrıyor hızlı hareket ettiğim zamanda karnımda sancı oluşuyor bu durum normal mi ?
birde tek zaafım sigara bırakamıyorum 😔