Ayazuras Kızlar nub teorisini birçoğunuz duymuştur 11-13 haftalar arasında bebeğin pozisyonuda uygunsa (yandan) tahminler doğru çıkabiliyor benim iki oğlumda da tuttu sizinkiler nasıl
mervenuralkan25 Ayazuras Dün %70 kız dedi ama bu hafta yanıltabilir 15 gün sonra gel dedi Bide https://hizliresim.com/ey3fYU
Elbu Ayazuras nub teorisine goremi baktiniz o 1. deki resim cikinti egimli oldugu icin degilmi genelde erkek diyorlar ama kafam cok karisti 😀
Ayazuras Elbu ikinci fotoda bacaklarının altındaki çıkıntı düz ilkini göbek bağına benzettim açıkçası çok belirgin çünkü kaç haftalıksın canım
isilbeyaz bide mesela kese şekli eğer yıvarlaksa kız,fasulye gibi eğimliyse erkek deniliyor ve en çok tutan bilgilerdn biri bu.Nub teorisini ben kndimde bi tüelü anlamadm buraya bırakaym fotoyu blki biri anlar ( foto koyamadım ) 😒
Sevdiss_17 isilbeyaz Ama benim kizimda tam 11. Haftada olan ultrason glruntusu var fasulye seklinde kese
Ayazuras isilbeyaz onu bende duydum canım ama ikinci bebeğimde tutmadı bende nub teorisine güveniyprum ben yorumlama farklı olabilir ama karşı dairedeki komşuma dr u erkem diyordu çin takvimi erkek erkeğe odakladı kendini nıba göre kız dedim kız isiyordu çok ta bastırmak istemedim hayal kırıklığı yaşamasın diye ama kızı oldu🤗
Uzm-Nurse Sevdiss_17 rica etsem fasulye şeklinde olan kese resminizi yükler misiniz , benimde sanırım öyle
Sevda32 https://imgyukle.com/i/Q3uzg0 Banada tahminde bulunurmusun canım saat 4.te randevum var sonucu bildiririm şu anda 16.haftaligim bu 12 haftalik foto
Ayazuras Sevda32 canım çok net belli değil ama düz çıkıntı yok erkek gibi rabbim gönlüne göre nasip etsin
Ayazuras İki erkek annesiyim bende üçncüye hamileyim 11 haftalık ama başından beri erkek hissediyorum o kadar eminim ki deli gibi merak etmem gerekirken cinsiyeti gayet rahatım şuan☺️