BedriyeAlkan13 Bu haftalar da Ankara Etlik Zübeyde Hanım doğum hastanesinde doğum yapan var mı? Şu anda 39+1 im ve bebeğim ters sezaryen doğum yapacağım. İlk bebeğim ve çok tecrübesizim. Refakatci alınıyor mu? Ya da hemşireler yardımcı oluyor mu çok merak ediyorum