Kızlar 10 haftalık hamileyim ama 7 inci haftamdan beri bulantım var ve çıkarıyorum özellikle hap yuttuğum zaman çıkartıyorum hemen ve guatr hapım var sabah aç karnına içmem gerekiyor ama asla aç karnına içemiyorum acaba nasıl içebilirim hapı tok karnına içsem olur mu böyle başına gelenler varsa yazabilir mi ?