Kızlar selam, 30. Haftadayım ama ultrasona göre 32.hafta gözüküyor ve bebeğimin kilosu 500 gram fazla. Her şeyi 2 hafta önde. Doktorum gününden erken gelebilir ve kilosu böyle devam ederse sezeryanla almak zorunda kalabilirim dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Çok moralim bozuldu 🥺