Tuselizya35 canım benim 5 haftalık olduğunda 4099 çıkmıştı betam herkesin aynı olacak diye bişey yok şeninde gayet güzel artmış hatta şöyle söyleyeyim sana 2 nisanda betam 154,5 çıktı 6 nisanda betam 561 çöktü 13 nisanda ise betam 4099 çıktı 5+1 de keseyi gördüm hala kalp atışı için gitmedim