Hanımlar merhaba geçen hafta bi posta yazmıştım ama yeniden hatırlatayım. 10+2 gün oldu bugün geçen hafta doktorum sağlıksız bir gebelik olduğunu kürtajla alalım dedi ama ben başka doktora gittim o da 1 hafta bekleyelim belki bebek oluşur dedi. 1 haftadır olumsuz olarak bi belirti yok .ve dün akşam sarımsı köyü renkte akıntı geldi ama kesildi sizce ne oluyor ilk defa böyle bişey yaşıyorum.