Eylulikraninannesi Canım olması gereken kiloda ben 29 . Haftada gittim bebeğim kilolu çıktı haftası önde inan haftasını takip etmesi daha iyi kilolu olmasından doğumunda kolay olur zaten doğunca da hemen kilo alıyorlar 🥰
hulyatkknt Asyasaim 30+5. Bugün vardı kontrolümüz. 2153 gram olmuş. Bende çok kilo almadım şeker de yok ama üç hafta önden gidiyor dedi doktor. Bilmem doğuma kadar napıcaz.
OzgeSelcuk Asyasaim orta sayılır bi kiloda bence.. önemli olan sağlıklı olması. Kilo sonradan düşünülmeli bence. ☺️ Bende dün gittim doktora 30+4üm 1762 dedi. 10 gün ileride dedi.. Çok kilolu olunca normal doğum zor oluyor dedi. Sağlıklı olsun zayıf olsun hiç önemli değil 😉
Ecrinbzkrt Bende dün gitti. 30-2 ama bılgısayarda 30-4 cıktı kılomuz 1632gr cıktı kasılmam cıktı ve haftada bir iğne verdı doktorum kızlar dua edın benım için vaktınden önce gelmesin yavrum allahım hepımızın evladına saglık sıhat versin🤲🏻🤲🏻
hulyatkknt Ecrinbzkrt canım nst de mi çıktı sancin nasıl anladılar. Inşaallah zamanında gelir erken gelmez evladınız.
hulyatkknt Asyasaim nerdeyse her sabah yumurta yemeye çalışıyorum her gün bir bardak süt ya da bir kase yoğurt. Saat beşe kadar bir porsiyon meyve. Beşten sonra sadece akşam yemeği. Kuruyemiş falan yiyorum. Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum. O kadar canım.