Ben aslında bir ay önce gitmiştim virüs nedeniyle kapalıydı.Birdaha ki ay gel dedi doktorum dün kontrolüm vardı kardiyoloji den baktılar ultrasona yine gün verdiler 🙁 Sadece aciller mi açık olur onu bilmiyorum da haftaya hastaneye gitsem yine randevu almam lazım yine farklı bir gün vericekler 😦