Merbe61 Merhaba…Seker yuklemeeı yaptırdım açlık 90cıktı sekerı içip 1saat sonra bıdaha verdim 146cıktı sanırım 140olması gerekiyor gebelık sekerım mı var…doktora ogleden sorna gosterıcem cok merak ediyorum bılgısı olan var mı
_mucizem_ Merbe61 minimal bi oynama ondan şeker var diyeceğini sanmıyorum canım ama net bi bilgim yok. Testten önceki gün yediklerin ile alakalı bile olabilir.
Mickeylover Merbe61 bildiğim kadarıyla değere yakın olanlara başka bir dozda şeker yükleyip tekrar bakıyorlar. Yine de en doğrusu doktorunuza sorun
Yaman Merbe61 bnm 160 cikti son kan azda olsa var dendi dahiliyeye yonlendirdi doktorum dun ciktim onada simdi 4 kere ölcuyorum her gun haftaya gene kontrole gitcm birde diyetisyene gittim
Merbe61 _mucizem_ ya ben bılmıyordum gece karnım cok acıktı saat sabaha karşı 5gıbı çılek yedım onu soylucem doktora ondan oldu galuba belkıde
Aydanaydn Merbe61 tabikide çilekten olmuştur çilekte çok şeker var zaten akşam 9 dan sonra bişey yememeniz gerekiyordu . Ama yinede ona rağmen yüksek değil bence şekerin için rahat olsun . Benim yükleme somrası 139 açlık 88 çıktı doktorum sınırdasın biraz dikkat et özellikle çilek yeme dedi🙈
Aydanaydn Merbe61 bence sınırda değilsin bile çilekten öyle çıkmış ama yinede dikkat etmekte fayda var tabi bende nasıl dikkat edeceğim bilmiyorum çok seviyorum şu ara tatlıyı
Aydanaydn Merbe61 aaa bende tam tersi çok hızlı kilo alıyorum karantinada evde hareketsiz kaldım ya iyice şiştim aynaya bakasım gelmiyo🙈
Merbe61 AysunFatih bilmedıgım mıcın yedım zaten sormamıstım doktora neyse coknyuksekmcıkmadı zaten doktor da sınırda dedi cılek uedıgımmıcın muhtemelen