Bundan bır ay öncesinde hastaneye kontrole gıttıgımde bebegımın donmedıgını ogrendım . Donmesı ıcın çok bekledim çok hareket egzersiz yaptım ama donmedı . 37. Haftada gittim yine kontrole bebegımın donmıycegını ve sezeryan olmamı ıstemedı normal doğurtalım dedı . Doktorum çok ısrar etti . Ama ben yınede korktum 😟 . Ayın 20 Sİne gün verdi 6 gün erken doğum olsun dedı tamam dedım kabul ettım . Dün hastene ye yatışımız oldu . Amelıyata aldılar benı ıgne yaptılar çok heyecanlıydım . Uyuştu bacaklarım önümü kapattılar . Ben daha kesecekler falan zannediyorum . Bıde esım dedıkı karnına bastıracaklar bebegı çıkaracaklar dedı ben şok . Ne ne ara kestıler nası ya falan dıyorum . Ama esım çok korkmuş Fazla kan görünce . Ama bebegım kestıklerı yerden çıkmadı çok zorladılar . Zorladıklarını hissettim aşırı mıgdem bulandı . Çıkaramayınca bebegı az daha kestıler . Çıktı o çıkışta ben çok ağladım çünkü canlı canlı gördüm oglumu . 8.30 da yatışımız oldu 11.20 de oğlum doğdu . Ama dıkıste çok cekıstırdıler çok mıgdem bulandı çok kötü oldum . Sonunda bıttı alaha şükür . 4k40g doğdu bebegım 48 cm . Ilk başta emmedı ama hiç pes etmedim emme refleksi yoktu . Ama sonunda emdı aradan 6 7 saat sonra emdı . Tek dıye bılecegım hiç ama hiç korkmayın çok kolay bısı ❤️❤️❤️