Nilgunn38 hiç sıkma canını arkadaşım, ben de 30 a kadar hiçbişey almadım. Evine dönersen açık e bebek mağazaları var nöbetçi olarak geçiyor siteden bakar gider alırsın. Eğer dönemezsen de internetten sipariş ver evine gelsin komşun teslim alır sen yoksan . 1 günde yıkar 1-2 günde ütülersin 3-4 günde herşeyi hallolur Allahın izniyle hiç sıkma kendini