Subuss6 Kızlar dün acile kalp atısı için gittim duyduk çok şükür doktor bu ilacı yazmıs kullanan oldumu 😇
Subuss6 Nese_2770 bende 6+3 ikizlere gebeyim demirime felan bakmadı ama yazmıs bi sorayım demiştim canım 🙏🏻
HndEypglu 4.ayımdan beri kullanıyorum şuan 39 haftalığım doktor ilaçlara devam dedi decavit ve demir ilacı.
Rukiye29 Bejden kullanıyorum ama ilk 3 Aydan sora kullandırıyorlar genelde doktorum ilk 3 ay sadece folik asit demişti