Oznur_11 cumartesi günü sancım tuttu diye hastaneye gittim alttan muaneye de 1 cm açılma var dedi ebe 🤣 dün tekrar kontrolum vardı doktoruma gittim doktor bişey görünmüyor ama bu hafta doğum gerçekleşebilir dedi bende bu doğum belirtilerinden Bi kaçı var sadece afedersin ama ishal.. Enerjik hissetme feln yok hatta daha çok halsizleştim aksine ama artık Doğurmak istiyorum yan yatmaktan yanlarım çürüdü resmen