gzddmr [silindi] canım ben suan 35 haftalığım ilk öğrendiğim zamanlarda sormuştum hatta doğumdan sonrada 2-3 ay geçmesi gerekiyormuş 😬
sukayhanacar [silindi] hamileyken hiç bi salon almaz canım gidilmez lazere doğumdan sonra da ek gıdaya geçmesi lazım bebeğin ondan sonra giribiliyosun
Yzgl Hamileyken epilasyona almiyorlarki randasyon sebebiyle. bende gidiyordum hamile kalınca yarıda bıraktım ne yazikki ve olmayan yerlerimde bile killanmalarim oldu
[silindi] Yzgl benım gıttıgım salon sahıbı doktor sekız aylıkken bıle yapmıs kendıne , yanı sakıncası yok dıyor rontgen gbı x ray cıhazları gıbı radyasyon etkısı yokmus cıhazlarn . Sadece kasılmalara bağlı dusuk rıskı olabılırmıs
[silindi] sukayhanacar benım gıttıgım salon sahıbı doktor sekız aylıkken bıle yapmıs kendıne , yanı sakıncası yok dıyor rontgen gbı x ray cıhazları gıbı radyasyon etkısı yokmus cıhazlarn . Sadece kasılmalara bağlı dusuk rıskı olabılırmıs
[silindi] sukayhanacar teşekkur ederim pekı o surecte ne yapmayı onerıosunuz tekrar dan agda yapmak uygun olmaz sanırım . Bn sadece yüz bölgesıne gıdebılsem kafii aslında😔
sukayhanacar [silindi] kısaltma yada jiletle devam edebilirsiniz. yapılabilcek pek de bi durum yok önümüzde hepimizin uzun bi süreç var benim tek tük çıktığı için ağdayla hemen aldım ve daha hiç bişey çıkmadı. sizde yogunluk fazla mı kıllarda değil mi bilmiyorum kıl kökünüzü de bilemiyorum ağdayla alın tabi diyemiyorum o yüzden. yüz bölgesi de aynı şey hamileyken hiç bir bölgeye lazer uygulanmaz. salgılanan hormondan dolayı kökleriniz ölmez bosuna seanslarınızı yakarsınız
[silindi] sukayhanacar yani seans yanması filan gözümde degıl pek açıkcası bebege bir zarar olurmu . Doktorlar genelde olmaz demiş ama
sukayhanacar [silindi] canım gidilmez onu anlatmaya çalısıyorum bosuna gidersiniz seans yanması da değil olay hamilelikte hormon salgılandığı için tüylerinizde dökülme azalma olmaz. umarım anlatabilmişimdir. boşu boşuna gidersiniz hiç bi faydasını da görmezsiniz hamileyken
sukayhanacar Zeybice ben de onu anlatmaya çalısıyorum ama illa bi gitme isteği var arkadaşın maalesef