sweethome1000 yok kuzum ya başlamadım daha bilmiyorum erken doğumdan korkuyorum burdaki doğumları okuya okuya bir de sezeryan düşünüyorum eşim su anda işi dolayısıyla farkli şehirde ben ailemin yanina geldim. Kesin bir tarih söylemem gerekiyor ki yanıma gelebilsin yoksa normal olursa yanimda bulunamayacak. Artık bakalım hakkımızda hayırlısı olsun.