Smgyy Kızlar 6 haftalığım açlık şekerim yüksek biraz şeker yüklemesi yapıldı diğetler düşük ama doktorum diyetsyene dedi bilgisi olan var mı
seymaa93 Smgyy Bugun benimde yüksek çıkmış 13 haftalığım diyetisyene gitmemi söyledi doktor senin kaç çıktı canım
Emineavar Smgyy yani karbonhidrat li seylerden uzak durman gerekebikir,Ekmek patates makarna vs. O yüzden diyetisyene yönlendirmişdir.
Emineavar Smgyy sebze meyve yiyin çok ta vitaminsiz kalmayın balık baklagiller fln bunlardan birşey olmaz herhalde doktora danismakta fayda var sanırım 🙄Ben de yeni tahlil verdim bende d çıkabilir şeker annem de var anneannem de var genetik bende korkuyorum bende de çıkar diye 😞
Smgyy Bide ben 5 ay önce bebeğimi kaybettim aldığım kilolar kaldı hep psikolojik herşey çıktı tiroit hastalığıda cıktı bu bebişime dularınızı istiyorum kızlar allah sağlıklı sıhaatli kucağıma almayı nasip etsin
MerveSimsek_ Ben yarin insuline basliyacam. Imsulin kilonaldiriyor mu bilgisi olan var mi ? Diyetisyene gidiyorsun ilk bi iki hafta takip ediyorsun kan sekerini kendin alta tuabiliyorsan birsey olmuyor ama hrp yüksek cikiyorsa insuline baslatiyorlar
Smgyy MerveSimsek_ sen gittin mi diyetisyen ne yapıyor vallah insulin kilo aldırmıyor şeker isteğini ortadan kaldırıyor dengeliyor şekeri hatta kilo vermeye bile yardımcı hamilelikte bile kullanılıyormuş
MerveSimsek_ Smgyy ya ben yurddisindanim türkiye de nasil.onu bilmiyorum. Ama ben üçüncü ay a gitmistim diyetisyene bi kağıt verdi onun üstünde ne yiyebilirsin e yememelisin yaziyordu sonra 2 hafta bunu takip etmem gerekiyordu evde kan sekerime hergün bakiyordum 2 hafta boyunca kendim kan sekerime bakacakdim. Sana diyor yürüyüşe cik yemekden sonra evde spor yap bol su ic felan filan. 2 hafta sonra gel. Ama bu korona gelince hastaneler terminleri iptal etti ve doktorum anca bugün aradi gel yarin sabah insuline basliyacaz sende. Çünkü ben gecan hafta arayip.sormustum nezaman yine alacaksiniz degerlerim.hep yüksek cikiyor bebege zarar olur felan diye.