Hatice97 Dzeyy Canım 18 23 hafta arası girilmesi gerekiyor bende 19 haftalığım 22 de girmeyi düşünüyorum bakalım
Dzeyy Hatice97 bende şuan 20+6dayım doktorum biraz daha bekle bebek biraz daha büyüsün öyle gir bi iki hafta sonra dedi 22+5lere falan denk geliyo
Hatice97 Dzeyy evet Canım bende o zamanlarda girmeyi düşünüyorum hem daha geçen hafta hastaneye gittim çok sık gitmek istemiyorum hem de bebek biraz daha büyümüş olur
pelinsss İstanbul da nerede ve ne kadara yaptırıyorsunuz kızlar ? Allinaz sigortam var, onun kapsamında yaptırabilir miyim acaba ?