Mamiiii Kızlar sokağa çıkma yasağında randevularınıza nasıl gidiyorsunuz Ordu da başına gelen Var mi ? Ben hastaneyi aradım 155 i arayıp gelin felan dediler ama hiç tatmin edici gelmedi bana 🤨