Mersam Kızlar eşimin iş yerinde en yakınindaki birinde corana çıktı cuma günü yaptırmış testini dün evinde karantinaya almışlar eşimde kendidende şüpheleniyo sonuçta her gün yanındaki insan bugün eşimde test yaptıracak nolur dua edin bişey çıkmasın 5 aylık hamileyim dünden beri çok kötüyüm sürekli ağlıyorum çok kötüymüş rabbim kimseye yaşatmasın ihtimali bile insanı mahvtediyo lütfen dua edin
Glcnazz10 Mersam sıkmayn canınızı hersey olacağına varır rabbim neyi uygun görüyorsa onu verir insallah bisey ckmaz iyi haberinizi beklioz
Mersam Yalnızca kendim olsam yine iyi bebeğim tehlikede eşim yine öyle benim bağışıklığım güçlüdür kolay kolay gripte olmam kendimden korkmuyorum ama bebeğin durumu nolur eşim nolur bilmiyorum
yagmur91 Canım dua et panik olma ağlarken bünyeni düşürüyorsun. Eşinide üzüyorsun. Allah korusun sizi ve eşinizi bu hastalıktan. Her korona ağır geçmiyor bunu da unutma. Bak kuzenimin ark babası korona çıktı. Evdeki ne karısı ne oğlu korona değil.
Mersam yagmur91 inşallah Allah razı olsun inşallah atlatırız hepimizin üzerinden gider kurtuluruz bu hastalıktan
Mersam Semiha89 yok eşim bugün test yaptırdı 2 gün sonra sonucu belli olacak eşimin iş arkadaşı pozitif çıktı o yüzden korkuyoruz eşimde pozitif olabilr tabi eşim pozitifse bendede vardır büyük ihtimalle
cnssvs Bence zalimliğinizi koruyun, Allah’ın izniyle size de bebeğinizi de bir şey olmaz . Bol bol su için şüpheleniyorsanız, C vitamini alın bol bol
_vesileaksoy Mersam bizimde kapı komşumuz korona olmuş eşim adamla temas kurdu . Keza karısıyla sürekli mesafeli de olsa kapıda konuşuyoruz Hastalığı öğrenince bizde gidip test yaptık negatif çıktı çok şükür .
Glstnbrk Mersam üzülme şimdiden kendisi sıkma lütfen dua et inşallah bir şey çıkmaz Allah hepimizin yardımcısı olsun