Hamile olduğumdan beri 2 kez 2-3 gün süren kahverengi akıntım oldu. Her seferinde doktora gittim. İnceledi bir sorun bulamadı. Eşin ile birlikte oldun mu dedi. Hayır dedim. Ozaman düşükte olabilir. Yerleşme kanaması olabilir. Günlük akıntı olabilir dedi. Dün tekrar oldu bugün bitti. Artık panik olmuyorum. Çünkü ne zaman kendimi yorsam o zaman oluyor. Ama hepsi kişisel bunların. Kimi kırmızı kan gelip düşük yaşamaz. Kimi kahverengi akıntıda düşük geçirir. Bunu anca doktor anlar canım. Allah bebeğini korusun. Sağlıkla kucağına al. Panik olma. Doktora gidemiyorsan tek tavsiyem uzan. Çok haraket etme.