Eemmyy 7+4 haftalık hamileyim. Normalde bu haftalarda kabızlık sorunu oluyormuş. Ama ben neredeyse her sabah ishal oluyorum.😒Neden olabilir ki🤔
0502 Eemmyy bende o haftada ishal olmuştum içtiğiniz ilaçtan yada yediklerinizden büyük ihtimalle ama eğer gün içerisinde çok sık çıkıyorsanız acile gitmenizi öneririm çünkü su kaybı yaşayabilirsiniz bide bol bol su için
Eemmyy 0502 gün içinde olmuyor sadece sabah kalktığımda oluyor. Zaten çok da yemek yiyemiyorum ama anlayamadım