Mirosunannesiyim Marhaba güzel anneler ve anne adayları 🧚♀️ 29 haftalık hamileyim, son iki haftadır geceleri elim kolum uyuşuyor ağrıdan uyuyamıyorum. Bilgisi olan var mı hanımlar 🌸 şimdiden teşekkürler, sağlıklı günler dilerim 🎀
Esraorhan Mirosunannesiyim bekleyim bnde şurda, benım de kalçalarım bacaklarım uyuşuyor ağrıdan uyuyamıyorum 🙄
GuLayakcay Mirosunannesiyim bende 22 +4 um o dert bendede var uzanirken otururken durup dururken elim kolum ayagim uyusuyor birazdan doktoruma kontrolum var bunu sorucam sizede tekrar yazarim 😊
Sdaakll Mirosunannesiyim canım bendede oluyodu doktor b12 ilaci verdi magnezyum ilaci cok rahatlatti allahtan gecti doktorunla konus o yonlendiricektir
GuLayakcay Mirosunannesiyim ben doktora sordum.ama pek bisey demedi testlerin temizse bi sikinti yoktur normal dedi aslinda kendi doktorum degildi o yuzden pek ilgilenmedi 🤷♀️
Mirosunannesiyim GuLayakcay ben biraz araştırdım ama ne kadar sağlıklı bilgi bilemiyorum🤷♀️ ödemden dolayı oluyormuş bende var mı yok mu bilmiyorum malûm hastaneye de gidemiyorum, Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤲
GuLayakcay Mirosunannesiyim anladim evet su donemde vucudumuzda cok odem oluyor belkide onun etkisi olabilir 🤗
nilgun_41 Mirosunannesiyim bende 32 haftalık hamileyim yeni başladı bende de özellikle sağ tarafima yatınca kolum uyuşuyor sola dönünce hiç sıkıntı yok magnezyum içiyorum kontrole gittiğimde soylucem doktoruma
Ozlemilhan Benimde aynı 33+4 haftalığım gece olsun istemiyorum hiç uyuyamiyorum ellerim kollarım çok uyuşuyor
06ikizannesi- Mirosunannesiyim ben de 17 haftalık hamileyim iki haftadır aynı şikayet var benimkisi Karpal tünel rahatsızlığı yani sinir sıkışması sabahlara kadar uyuyamıyorum kolumu ellerimi koyacak yer bulamıyorum parmaklarım uyuşuyor umarım uzun süre devam etmez
Bellybuton Mirosunannesiyim bendede oluyodu doktor sirtta boyunda sinir sıkışması olabilir dedi. Sürekli aynı tarafa yatmaktan oluyo bence