Günaydın herkese öncelikle..
- Haftamdayım şuana kadar mide bulantısı ve baş dönmesi yaşamadım desem yeridir. Midem hafif bulanırdı ama sadece sabahları. Neyse dün sabah çok ciddi bir baş dönmem oldu direk yere attım kendimi arlasından mide bulantısı başladı. Bu sabah erken yapayım kahvaltımı açlıktandır dedim az önce kahvaltıdan sonra yine baş dönmem ve bulantım oldu şuan uzandım . Sizce doktorumu aramalı mıyım ? Panik atagım var zaten her türlü rahatsızlık beni çok etkiliyor…