Anne71 ayseguloks ayy ne güzel çok yeni daha hayırlı uğurlu olsun benimde böyle çıkmıştı 3 günüm vardı 32 haftalığım gün sayıyorum 🥰🙈
Mizgin2020 Arkadaşlar adetim 5 gün gecikti dün test yaptım evde negatif cıktı hastaneye de gidemiyoruz virüsten dolayı fikirlerinizi almak isterim
Mizgin2020 Beyzatuncer pazar gününe kadar beklicem heyecan oluyo 6 aylık evliyim ilkkz bu kadar gecikme oldu hayırlısı inşallah ☺️
sdnrkya ayseguloks rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin hemen imkanın varsa özele gidin iğneye baslasinlar Allah’ın izniyle bir şey olmaz 🤲
Mizgin2020 ayseguloks hayırlı olsun darısı bizlerin başına rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin inşallah 😍😊
Deletedmom191 ayseguloks çok güzel hayırlı olsun inşallah benimde güzel çıkar bekluorm doktor gebeler var sırayla alıyor heycandan titriyoem🙈
Tuqceee33 ayseguloks hayırlı olsun canım hamilesin🥰 sanırım sende kan pıhtılaşması vardı vakit kaybetmeden iğneye başla inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsin, benimde 1 kürtajım var banada dua edersen sevinirim🙈