Yalancibahar Daha kotu geciyomu daha mi agrili ikinci ikinci gec iyilesirmi bebegim 7aylikti hamile kaldim simdi cok korkuyorum dikislerde sorun oluyomu dogumunsonuna kadarlutfzn tecrubeli arkadaslar help
Portredekitirtil Yalancibahar canım bende ikinci çocuğa sezeryandan 9 ay sonra hamile kaldım. Ama benim ilk çocuğum öldüğü için acele ettim yoksa bende çok korkuyorum normalde 2 yıl ara verin diyorlar bir an önce olsun istedim. Bende merakla korkuyla bekliyorum ne olacak diye son aylarda zorlar tahminimce ama doktorlar pek üstüne düşmüyor
AATozarr Yalancibahar Ben 2,5 sene arayla oldum ikinci sezeryanı bir sorun yaşamadım şükür hata daha kolay geçti diyebilirim , nerdeyse 5 gün sonra bütün işlerimi kendim yaptım diyebilirim hatta
Syh42 Yalancibahar ben yapmadım ama yapacağım inşallah. Aynı durumdan bende korkuyorum. Ama benim 5 yıl oldu sezaryen olalı. Genelde 2.ler daha kolay oluyor,Hemen toparlaniyorsun diyorlar ama.bakslim🤷♀️
Yalancibahar Syh42 senin baya gecmis normal bile dogabilirsin niye korkasinkiz allah sağlıklakucaginaalmayi nasip etsinins
Yalancibahar Benm aslinda sonrasinda enfeksiyon durumu oldu yatirmak istediler tekrar ondan korkuyorum ve bide beklenmedik bi gebelik o sebeptende pek mutlu degilim dua edin lutfen