Merhaba kizlar gebelik oncesi ve gebeligim boyunca vardi yesil akinti oyle tuhaf bir koku yok bazen sari bazen yesil oluyor idrar yolu enfeksiyonum yok bol bol su ic ve fitil falan verdi doktor ama normal dogum yapilabilir mi bu konu hakknda başına gelen var mi 37 haftaligz 27snde kontrolde sorucam catiya da bakicak zaten ama size bir sorayim dedim