Prensprenses Kızlar nasıl gdiyor bebeğin hareketlerini hissetmeye başladınızmı ben 20+5 daha hissedemiyorum bazen bi gıdıklama gibi oluyor bide kalp atışı gbi ama hareket hissedemedim normalmi
Prensprenses elif00000 inşallah yakın zamanda tekmelerde azda olsa içim rahatlar 3 düşüğüm var önceden o yüzden korkum çok sağol cvbın içim