Benimde kasık ağrım ve kasılmam vardı 32,+ 4 de hastaneye yatışım yapıldı. Çiğner geliştici serum verdiler. Bebekte baş aşağı dönmüş ama açılma yokmuş zaten sezaryan olucam ama en az 35 haftaya kadar bekleye bilirse beklesin diyor doktorum şimdi 34+0 olduk ama sürekli yatiyorum. Ayakta kalmiyorum