nisemom “Sezeryan sonrası tuvalete çıkmak çok zor oluyor. Sıvı gıdalar tüketin , hem sütünüzün gelmesine yardımcı olur hem kabız olmazsınız, bir an önce de tuvalete çıkmaya bakın . ” şeklinde onlarca yorum okudum. Şimdi siz tam da kabız yapan kahve ve kola için yazmışsınız, anlamlandıramadım?