Kızlar 37 haftalık hamileyim ailem başka şehirde ama yol izni vermemişler doğumdan sonra gidebilirsin doğum belgesiyle demişler böyle saçmalık olabilir mi? Zorunlu sezeryan olacağım 2 hafta sonra doktoruma belge çıkartırıp yolladım napacağım ben kimsemde yok burada kaynanamlarda başka şehirde 😔