Cnsgizem Kızlar dünden beri belimde ve kasıklarımda ağrı var ve afedersiniz isal olmuşum 34+3 üm bebeğin hareketlerinde Bi anormallik yok çok şükür kanamam falanda olmadı ama bu hafif hafif gelen ağrı beni korkutmuyor değil 🤷🏻♀️
Selimberfin Cnm benimde bu aksam basladi 34+4 bende uyuyamadim kasik ve bel agrim cok var cok korkuyorum erken dogum olur diye napicam bilemiyorum carsamba gunumde randevum var beklemek istiyorum
Cnsgizem Selimberfin ya bende bide enfeksiyon var ama ozaman belim neden ağrısın. Bende bekleyeceğim şuan ağrıdan başka olumsuz bişeyim yok çok şükür
Selimberfin Cnsgizem benimde agri disinda bi sikayetim yok insallah olmazda daha cok erken 1 ayimiz vAr
Mekamu Yalancı sancıların başlama zamanı artık. O haftalarda başladığında insan doğuracak gibi sanıyor ama onlar birşey değil 😀
Selimberfin Mekamu biliyorm cnm bu benim ikinci gebeligim kizimda hic byle olmadi 40+3 te dogum ypmstm suni sanci ile oglumda erken gelicek diye tedirginim
Cnsgizem Mekamu öylemi diyosun 😂😂 ilk gebeliğim sancı nasıl bişey bilmiyorum ama suan olan ağrı beni rahatsız ediyo