Canım ben de 14 haftama girdim. İlk kez bıgün sağ bacağıma kramp girdi ve 1-2 dk içinde geçti. 1 haftadır baş ağrım var ara ara. Ayrıca sırtım ve kaburgalarım da hafif ağrıyor. Bayağı ağrılı başladı 14. Hafta benim için yani 😑 16. Haftada kontrolüm var soracağım doktora. Bu arada baş ağrısı için burada okumuştum, tülbenti başına sarıp sıkarsın ya hani, bağlamadan önce alnına falan gelecek yerlere limon kolonya döküyorsun bol bol onunla başını sımsıkı sarıp sıkıyorsun. Şöyle bir cayır yakıyor, alnın kırmızı iz oluyor ama inanılmaz rahatlatıyor beni. Yani kim yaZdı burda hatırlamıyorum ama Allah ondan razı olsun