İlk doğumum 27 haftalik erken dogum olmustu ve cigerleri gelismedigi icin yasamamisti , ikinci hamileligimin basindan bu haftaya kadar sadece progestan kullandim ve hicbir sıkıntı yaşamadım. Aslinda yine aynisi olcak diye korkarak geldim bu haftalara ama bu güne kadar da hic oturmadim hep gezdim islerimi kendim hallettim . Ama haftaya doğumumuz var cok şükür riskli dönemi atlattik İnsallah herkes sağlıcakla yavrusuna kavusur ☺️☺️