Bende çok çektim aynısını sol tarafıma ağrı giriyordu. 20 sn flan sürüyordu sonra hemen geçiyordu. Sol tarafta kist varmış ondan ağrı olmuş. Şuan 39. Haftadayım sol tarafım halen ağrır o kistin ağrısını bebek ağrısını bilmiyorum tabi. Ama uzunca bi süre ağrımamıştı.