36 haftalik doğum yaptım ikinci seseryanim .ilk domtorum dikislerimi rahmine yapisik dikmiş. Ondan dolayı 36 haftada farkedilmesi beebhimin kalbi yavaşladı sezeryana alındım. Ölumden döndük. Simdi nefes darligo yuzunden oğlumu kuveze aldırlar dua edin bize ihtiyacimiz var 😭