Merhaba arkadaşlar 38+4 teyim şimdi . İlk oğlumda beş sene önce sezaryen yaptım. Bu doğumumda SSVD normal doğum yapacağım inşallah. Başına böyle bir durum gelen var mı. Sezaryandan sonra normal yapan ve hiç sancım yok ama müthiş bel ve kasık ağrım var. Bir hafta daha bekleyip sonra suni sancı vermesini söyledim doktora kabul etti ama doktorunda benimde korktuğumuz durum doğum sırasında sezaryen yerimin açılması. Böyle birşeyle karşılaşmamız durumunda sezaryana alacağını söyledi