Sibeldmr amacım bilmişlik yapmak değil, bi çoğumuzun ilk gebeliği bende dahil olmak üzere. Şu sıralar hepimiz bu virüs illetinden korkuyoruz korkularınızda, endişelerinizde sonuna kadar haklısınız buna lafım yok fakat burda hiç birimiz doktor değiliz size kesin bi tanı koyalım. Burda bize sorarak bu sorunun cevabını bulmanız imkansız. Virüs herkeste aynı belirtiliyi vermiyor ne yazık ki. Kiminde sıtma, burun akıntısı, halsizlikle ortaya çıkarken kimi insan da gözlerde yanma, çift görme, bel ağrısı şikayetleriyle ortaya çıkıyor. Mesela halsizlik ve bel ağrısı da hamilelikte olabilecek şikayetler fakat aynı belirtiler virüste de kendini gösterebiliyor anlatmak istediğim bu. O yüzden de bu sorunun cevabını biz değil sağlık kuruluşları verir demiştim. Burda bize sorarak daha çok kendinizi riske atıyorsunuz. Sağlıklı hamilelikler inşallah🤲🏻