İyi geceler içimden hikayemi yazmak geldi belki birilerine moral olur ümidiyle❤️ Ben ilk gebeliğim de oğlumu 21 haftalık ölü normal yaptım ölüm nedeni net belli olmasa da kan hastalığımdan şüphelenildi. Tabi dünyamız basımıza yıkıldı yaşayanlar bilir acısını dilerim kimse yasamasın🤲🏻 Sonrasında daha cok Bebek ister olduk derken 4 ay sonra hamile kaldım bi kızım olsun ve bana benzesin istiyordum. Cinsiyeti kızdı 😊 öyle böyle geldik 28. Haftaya tabi hastanelerde süründüm kan takviyesi habire kan ver derken alışmıştım yeterki sağlıklı doğsun diyodum. Kontrole gittik rahim kısalması başlamış dinlen dedi doktor daha çoğu şey duruyor bizde hemen alışverişe çıktık bi hafta sonrasında 29. Haftada sancılandım nst de sancı çıktı ve 2 cm açılma😞 hemen yatışım oldu oysaki özelde normal doğurmak istiyordum cünkü ilkini yapmıştım yaparım diyodum kısmet olmadı. Doğumhane de 15 gün kaldım günde defalarca nst açıklık kontrol ultrason ara ara yeme içme yasaklanması dışarı çıkmak zaten yasak tv yok hapishane gibiydi aileni bile nadir görüyorsun 😔 artık kan almak icin uyandırmıyorlardı uykumda alıyorlardı en cok kan alınan hastaydım dirsekten asagısı çürümüştü hissediyorum acıyorlardı bana. Bende bitmek üzereydim bu kadar cok ilac iğne tükendim. Hayati riskimiz hep vardı doktorlar diyordu zaten ama gözardı etmiştik panik olmamak icin. Sonrasında doktorun yanına gittim kendi istediğimizle bebeği alırmısınız dedim yoksa ya ben beraber ölücektik ya kızım ölücekti kan seviyem bitmek üzereydi. Alamayız Doğum başlamadan dediler zaten bi kac gün sonrasında yavrum dayanamadı 31 haftalık 2 kg 41 geldi kızım. bu sefer de Yaşar mı korkusu sezeryan acısı neyseki güzel günler geldi sanki hepsi rüya gibi geliyor nasıl yasamısım diyorum karantina sürecinde sıkılınca diyorum ya hastanede olsaydın en azından kendi evindesin. 1 ay kuvözde kaldı. Cok küçüktü 2710 du🥰 pamuklara sardım büyüttüm cok şükür şimdi 8 buçuk aylık yaramaz bi kız 😍 erken Doğum riski olanlar cok dikkat edin hersey biranda oluveriyo Doğum yapmış olanlarda benim gibi güzel günlere hazır olsun hersey gecicek❤️