Sunshine1 Kızlar selam. 36 haftaya geldik hala anakucağı alamadım çok kararsızım. Sallanan elektronik bişey olsun istiyorum. Acil önerilerinizi bekliyorum 🙏🏻😀🌷
Nurgul_01 Biz otomatik sallanan beşik aldık. En azından o kendi sallanırken bende iş yaparım diye düşünüyorum. Ve küçük olduğu için her yere kolay taşınır. Sunny baby nin