MucizemE Hanımlar merhaba hamile kalmadan önce sigara kullanıyordum ama hamile olduğumu öğrendiğim de tiksinmediğim halde hemen kendim bıraktım şuan 22+2 haftalık hamileyim aşırı derece de canım sigara istiyor bir tane aldım içtim içime çekmeden sonra vicdan azabı çektim yine bir taneden birşey olur mu hamileyken içen anneler var mı canım çok istiyor hala günde bir tane içsem mi bilemedim ne yapmam lazım bilmiyorum 🤷♀️
deletedmom55 MucizemE bence kesinlikle bulaşmayın Aklınıza geldiğinde canınızın istediği başka birşey yiyin. Ağzınızı tatlandırın.
[silindi] MucizemE bence içmeyin bende bıraktım benimde aklıma vuruyordu o haftalarda ama bebeğimin hareketini hissettikçe asla ağzıma sokmadım. Onu orda rahatsız edecek bir şey yapmak o tekmeler aklıma geldikçe içmedim. Sonra tamamen gitti o istek zaten. İnan günde 1 tane içeyimle başlarsın devamı gelir günde 1 tane içtiğinde ayda 30 tane içmiş oluyorsun 30 tane sigara dumanına maruz kalıyor bebeğin
MucizemE Bsraa01 bende tiksinmedim kendim bıraktım o yüzden belki de istiyor hala canım sen kullanıyormusunuz
MucizemE deletedmom55 ya bende o şekilde kendimi geçiştiriyorum ama bildiğin aşerir gibi istiyor canım
deletedmom55 MucizemE bende yeni hamişim yeni bıraktım ama bir defa kaybettim bebeğimi o yüzden şuan herşey zarar verecekmiş gibi hissediyorum canım isteyince bebeğimi düşünüyorum.
MucizemE deletedmom55 anladım canım Rabbim bunu kucağına almayı nasip etsin inşallah sigaradan mı kaybettin bebeğini
deletedmom55 MucizemE sigaradan değil kalbi durmuştu. Genetik test yaptırdık kan pıhtılaşması çıktı şimdi iğne kullanıyorum hergün. İlk hamileliğimde de bırakmıştım sigarayı ama ne zaman eşimle tartışsam moralimi bozsa içerdim bi tane yani toplasan 5 tane falan ancadır 9. Haftalıkdı durduğunda kalbi. Ama işte sigaradan değil dedi doktor. Bilmiyorum.ama artık kullanmıyorum.
MucizemE [silindi] bu şekilde düşünmemiştim sağol . Bende bu şekilde düşünüp kendimi zorlamam lazım inşallah başarırım
MucizemE deletedmom55 anladım canım Hayırlı sağlık evlat versin Rabbim hepimize sağ Salim alalım kucaklarımıza inşalalh🙏🏾
GecesMom deletedmom55 sigara kah pıhtılaşması yapar zaten bebeğin sadece bir kan pıhtısıyken. En başta bu sebeple bırakın diyor zaten doktorlar. Benim doktorum içmeye devam edicem diyosan kan pıhtılaşması için iğne olacaksın her gün yoksa bebeğinin kalbi durur ama içmezsen bir aıkıntı yaşamazsın demişti. Yani sigara kan pıhtılaşmasına neden olur canım 😊
Ekimannesi Bence içmeyin, Allah vermesin bebekte bir problem olursa ömür boyu kendinizi sorgulamaz mısınız, ya içtiğim sigaradan dolayı olduysa diye, bence bebeğinizin sağlığı İçin uzak durabilirsiniz...
Sevde123 Bende 22+3 oldm hamilelikten önce içiyordum ilk bir ayda içtim hatta ama daha sonra bıraktım bu aralar sürekli aklımda canim cok istiyor ne yapacagim bilmiyorum 😭
1987gokce MucizemE nacizane tavsiyem sakın içme hazır bırakmışsın iradene sahip çıkmışsın. Pamuk ellerini, minicik ayaklarını düşün annesi yazık daha ciğerleri bile gelismedi lütfen onu zehirleme 😕
MucizemE Hepinize çok teşekkür ederim ben bıraktığım gibi en iyisi hiç bulaşmayıp böyle devam edeyim arrık 4 ay daha sıkacağım dişimi hayırlısıyla doğsun ondan sonra artık☺