Ceyma Annedeki rahatsızlık bebege gecme durumu nedir bu durumu yaşoyan anneler var mıdır bebekleri nasıl oldu
Sunshine1 Ceyma mesela ne gibi hastalık canım kronik hastalık mı ? Genetik hastalık mı? bilmiyorum ama bende burda bekliyim. Açarsan soruyu bilenler daha kolay cevaplar 🌷
Yavuz-Elif Ben çölyak hastasıyım ben de bunu çok merak ediyorum.Allaha dua ediyorum İnşallah bebeğimde de çıkmaz diye😣
Sunshine1 Ceyma benimde kronik hastalığım var otoimmün hepatitim 3 senedir, doktorlar bebeğe geçmeyeceğini söylüyorlar ama ben de korkuyorum bazen. Doğuma 3 hafta kaldı inş sağlıkla doğar hepimizin bebekleri ❤️
Yavuz-Elif Ceyma Çölyak için doktora gidiyorum zaten ama rahatsızlandığımda gastroenteroloji bölümüne gidiyorum.Genetiğe hiç gitmedim.İlk teşhis konduğunda doktor ailede muhakkak birilerinde vardır ama çekiniktir bu gen demişti.Ömür boyu diyet yapmam gerekiyor ve bu hastalanmamı engelliyor.Şu salgın sürecinde de rutin kontrol dışında doktora veya hastaneye gitmemeye çalışıyorum ☹️
Ceyma İnşallah bende hamilelikten önce genetige gittim Bir problem olmayacağını söylediler ama bende korkuyorum 😣 Sunshine1 İnşallah bende hamilelikten önce genetige gittim Bir problem olmayacağını söylediler ama bende korkuyorum 😣